Tuesday, August 7, 2012

USTAZ ABDUL RAZAK @ masjid hijau subang airport pernah MENIKMATI KESEDAPAN LATIHAN SENAMAN TUA

* saya irsyad sidi telah dihubungi oleh sahabat saya USTAZ ABDUL RAZAK mengadu SAKIT BELAKANG DAN PINGGANG YANG TERUK , BADAN NYA TAK BOLEH TEGAK DENGAN BETUL....dan beliau memohon saya mencari sahabat -sahabat yang ada kepakaran untuk membantu..., saya pun hubungi DR AZLAN GHANIE..., tup-tup ayat pertama yang keluar dari mulut DR AZLAN ialah..: " berapa banyak isteri beliau ada...." , ALLAHUAKBAR...saya hanya tersenyum je kat telefon , tapi untuk membantu sahabat saya kena cakap benar kerana sebarang rawatan apabila hendak dijalankan sebarang pertanyaan seorang pakar perubatan hendaklah disebut secara teperinci dan benar...insyaallah jadi mudah kerja kita . ALHAMDULILLAH...setelah saya bagitahu semua detail dan permasalahan USTAZ RAZAK .,.beliau ( DR AZLAN ) suruh datang rumah di sungai buloh dengan segera..., setelah sampai kami dijamu air panas dan diberi taklimat tentang cara peminuman dan pemakanan orang lama-lama dan pentingnya menjaga kecergasan. DR AZLAN pun meminta USTAZ RAZAK untuk duduk bersimpuh dan diberi LATIHAN KECERGASAN SENAMAN TUA...dan ALHAMDULILLAH...setelah hampir 1 jam , BADAN USTAZ RAZAK YANG BENGKOK DAN SAKIT PINGGANG YANG MELAMPAU itu SEMBUH..., beliau tersenyum puas berasa kesakitan itu hilang perlahan-lahan dan kami pun mengucapkan terima kasih kepada ( DR ) cikgu azlan ghanie atas bantuan kilat beliau dan mengundur diri * jika tuan-puan ingin KEPASTIAN KISAH DAN KELEBIHAN SENAMAN TUA seperti diatas sila hubungi USTAZ ABDUL RAZAK di no 016 900 4210 atau sila singgah di kedai makan beliau di dalam masjid hijau subang airport , nama kedai beliau adalah RESTOREN SUP GADAI NYAWA...

No comments:

Post a Comment